Sponsoren

Sponsoren

social-dialog-logoMet ons team helpen wij organisaties social media effectief in te zetten en succesvol bij te laten dragen aan de bedrijfsdoelstellingen. We starten hierbij altijd vanuit een doelgerichte social media strategie met focus op toegevoegde waarde voor de organisatie. Vervolgens ondersteunen we bij de uitvoering van deze strategie of ontzorgen we het community management volledig vanuit ons social command center in Bunnik. Social big data en social intelligence spelen hierbij een belangrijke rol. Door het analyseren van social data maken we resultaten meetbaar en zijn we in staat gedrag te voorspellen en de social media communities van onze klanten te laten groeien. Hierdoor dragen ze concreet bij aan de gestelde doelen en het resultaat van de onderneming.

Ook worden onze meest ervaren community managers op lokatie bij onze klanten en tijdens evenementen ingezet om social media activiteiten te ondersteunen. Daarnaast bouwen wij steeds vaker social command centers voor bedrijven en evenementen. http://www.socialdialog.eu 

 

SAMR-logoMARKTONDERZOEK WORDT MARKTVINDEN

Alles verandert. Voortdurend. Je kunt die verandering volgen, negeren of zelf vormgeven. Wij zijn van de laatste soort. Wij willen kansen pakken en blijven benutten. En dat is precies waar wij organisaties bij helpen. Wij hebben ook gekeken naar onze eigen kansen. En naar die van marktonderzoek in bredere zin. Met marktonderzoek is niets mis. Ook niet met data. Sterker nog: wij gebruiken beide. Maar alléén onderzoek levert geen inzicht in welke kansen er in de sterk veranderende markt liggen. Om daar achter te komen moet je verder gaan. Voorbij het onderzoek. Voorbij de data-analyse. Let wel, die gooien we niet weg. We gaan ze anders gebruiken. En vooral aanvullen.

HOE WE DAT DOEN?
Wij kijken naar doelgroepen, naar concurrentie en naar jouw organisatie. Dat plaatsen we in een totale context. Op het snijvlak van die vier ligt jouw kans. De beste kans. www.samr.nl 

Kennispartners


BeeckestijnBeeckestijn Business School biedt op dit moment diverse interessante opleidingen aan op post-HBO en postdoctoraal niveau, zoals Digital & Online Marketing, Social Media, Online Communicatie & Social PR, Cross Media, Campagne Management, NIMA eMarketing en Customer Experience & Multichannel Management. www.beeckestijn.org

 

 

idmk2

IDMK is een begrip voor marketing- en communicatieprofessionals met een uitgebreid workshop- en trainingenaanbod sinds 1990. IDMK onderscheidt zich door korte workshops en trainingen gericht op de praktijk en directe toepasbaarheid. Met de workshops en trainingen van IDMK kun je direct aan de slag voor meer effect, rendement, succes en resultaat uit online en offline marketing en communicatieplannen en –campagnes. www.idmk.nl

 

 

Mediapartners


pim-logo

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) is het kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologieën. We willen de commerciële slagvaardigheid van onze leden vergroten en van Nederland het meest inspirerende Marketingland van Europa maken. PIM heeft rond de 900 leden. www.pimonline.nl

Bijgespijkerd is de meest frisse marketing- en mediablog van Nederland, dat zich specifiek richt op inhoudelijke artikelen op het gebied van digitale marketing en nieuwe media. Veel voorkomende thema’s zijn bijvoorbeeld sociale media, social networking, campagnemanagement, mobiele marketing en digital branding. Deze brede insteek brengt een grote variatie aan berichten met zich mee, van algemene en praktische marketing posts, tot persoonlijke ervaringen van de bloggers. Bijgespijkerd gaat voor kwaliteit! www.bijgespijkerd.nl

logoschaalplusWIJ VERBINDEN ORGANISATIES MET JONG DIGITAAL TALENT
De wereld is sneller aan het veranderen dan ooit. De digitale transformatie vraagt erom dat bedrijven zich gaan aanpassen. IT is onderdeel geworden van de primaire klantprocessen en het gebruik van (mobiele) websites en apps dragen wezenlijk bij aan klantgemak, klantbeleving en koopgedrag. We staan aan de vooravond van ‘The Internet of Things’ en iedere business wordt (deels) digital. Hoe vind en bind je de digitale talenten van morgen om je digital transitie mede vorm te geven? Er is een groeiend tekort aan digitale marketingkennis.
Wij, als SCHAAL+, spelen hierop in door organisaties en young professionals te begeleiden bij het investeren in hun eigen DNA. Wij willen bedrijven helpen om op tijd aan te passen en voorop te lopen in de digitaliserende wereld. Wij creëren een waardevolle verbinding tussen de digitale talenten van vandaag en morgen, en organisaties die digitalisering hoog op de agenda hebben staan. Wij leiden jonge academici en hbo-ers op middels een werken-leren programma waarbij kennisverrijking en kennisdeling de basis vormen. Het leren is gericht op inhoudelijke digital kennis, persoonlijke ontwikkeling en adviesvaardigheden. schaalplus.nl

 

 

moa-logoDe MOA heeft als doel de kwaliteit van survey based en non-survey based information, zowel nationaal als internationaal, in de breedste zin van het woord te bevorderen, ontwikkelen en stimuleren. Daarnaast behartigt de vereniging de belangen van (virtuele) respondenten, gebruikers en aanbieders van digital analytics, marketing research en opinie- en beleidsonderzoek. De MOA streeft naar een ledenbestand van gekwalificeerde onderzoekers die werkzaam zijn binnen bedrijfsleven, overheid en bureaus. Kennis maken en kennis delen staat centraal in deze missie. www.moaweb.nl

 

 

DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association) is de branchevereniging voor marketing en heeft 275 leden variërend van War Child tot ANWB; van PostNLtot Sanoma. De leden hebben met elkaar gemeen dat zij gebruik make1337071274-DDMA logo bign van data om gericht en persoonlijk met hun klanten te communiceren. DDMA adviseert haar leden op het gebied van privacy en wetgeving. Via seminars, workshops, voorlichting en onderzoek informeert DDMA  over trends en ontwikkelingen in data driven marketing. DDMA behartigt de belangen van de sector in Den Haag en Brussel. Hier maakt zij zich sterk voor verantwoorde communicatie door stakeholders bekend te maken met het creatieve, persoonlijke en resultaatgerichte karakter van marketing. www.ddma.nl

 

 

Platform voor Klantgericht Ondernemen(PvKO) ontwikkelt een netwerk van ondernemers, pvko-logo_grootleidinggevenden en professionals die op het gebied van CRM en klantgericht ondernemen kennis en ervaringen met elkaar delen en ontwikkelen en openstellen voor de buitenwereld. Leden dragen door hun lidmaatschap en betrokkenheid een steentje bij aan onze maatschappelijke missie om een klantgericht Nederland te stimuleren ten behoeve ons Bruto Nationaal Geluk (uitsluitend positieve klantervaringen) en ons Bruto Nationaal Product (succesvol ondernemende organisaties).  Jaarlijks bezoeken ruim 1500 CRM professionals onze bijeenkomsten waaronder de maandelijkse inspirations, kennissessies en executives. Andere activiteiten zijn: het jaarlijks marktoverzicht, verschillende co creatiebijeenkomsten rondom diverse domeinen en bijdragen aan het wekelijkse radioprogramma De Grote BNR Klantenshow.

 

 

b2b_logo_web-1b2bmarketeers.nl is een onafhankelijk magazine over b2b marketing waar b2b marketeers kennis, ervaringen en visies op het gebied van business-to-business marketing delen. Het doel van b2bmarketeers.nl is om hét magazine te worden voor de b2b marketeer die graag leest en schrijft over het vak. Op dit Content Marketing Platform vind je handige tools, cases, visies en marketing theorieën die verband houden met business-to-business marketing. We behandelen de meest uiteenlopende domeinen waar de marketeers vandaag de dag mee te maken krijgt zoals: CRM, e-mail marketing, Content Marketing, zoekmachine marketing en e-commerce.  Je kunt b2bmarketeers.nl helpen om een kompas te worden voor de b2b professional door jouw ervaringen, tips of visie te delen. www.b2bmarketeers.nl

 

 

ChannelConnect is het paraplu-merk van de multimediale uitgeverij Sellair BV uit Hilversum, waaronder ook de sub-merken Distributeurs Dossier, Datacenter & Cloud Dossier, Security Dossier en VoIP en UC&C Dossier opereren, zowel online als in print. Daarmee voorzien we het ICT-kanaal, zowel in de breedte als de diepte, van alle nuttige en noodzakelijke informatie en zijn we het communicatiekanaal bij uitstek dat helpt om meer winstgevenden business te genereren.

 

 

MarketingfactsSinds de oprichting in 2002 heeft Marketingfacts haar positie als hét Nederlandstalige kennisplatform op het gebied van interactieve marketing steeds verder versterkt. Marketingfacts gaat niet voor het snelle nieuws. De focus ligt volledig op het delen van kennis, gericht op de ontwikkeling van de marketingprofessional. Dit gebeurt onder andere via Marketingfacts.nl, waar op jaarbasis zo’n 2.000 blogposts worden gepubliceerd. Deze artikelen worden veelal geschreven door de 300 bloggers die voor Marketingfacts actief zijn. Dit zijn stuk voor stuk experts op hun vakgebied. Hiermee is Marketingfacts in staat het brede spectrum van online marketing af te dekken. www.marketingfacts.nl

 

 

customerfirstBedrijven zullen zich moeten onderscheiden door extreme klantgerichtheid en dat kan door toevoeging van de human touch. Als alles digitaal wordt, wordt menselijk contact schaars. En datgene wat schaars is, krijgt waarde en wordt strategisch.De rol van de customer experience manager is de klant binnen de organisatie te vertegenwoordigen: the voice of the customer. De beleving van de klant bestaat uit de som van de ervaringen opgedaan bij alle klantcontactmomenten. Is de klant hier mee geholpen? Dat is de vraag die voortdurend centraal staat. Alles moet kloppen.”Dat is waar CustomerFirst over gaat. We leveren met het magazine, de website en de live events vakinhoudelijke informatie voor strategische managers (je denkt erover) en operationele managers (je handelt ernaar). http://customerfirst.nl/

 

 

logomarketingtribuneMarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing. http://www.marketingtribune.nl/

 

 

 

DynamicshubAl meer dan 10 jaar is DynamicsHUB hét kennisplatform voor Microsoft Dynamics AX, CRM en NAV. www.dynamicshub.nl