Willem Brethouwer

Gedreven door wat consumenten motiveert, heeft Willem zich ontwikkeld als onderzoeker met een brede kijk op mensen, merken en markten. Als medeoprichter en directeur van MarketResponse (1985) is Willem mede verantwoordelijk voor de input van vele nieuwe onderzoeksinitiatieven in consumenten en business-to-business markten. MarketResponse groeide snel, de vraag naar inzichten in de wensen van de consument groeide mee, dat leidde in 2000 tot de oprichting van SmartAgent. Maar tijden blijven veranderen en zo zijn wij gegroeid van marktonderzoekers naar marktvinders. Sinds 2015 zetten wij onze traditie voort onder de naam SAMR.

Gezien zijn ervaring schakelt Willem naadloos tussen belangen en verlangens, tussen dienstbaarheid en verdienmodellen, tussen leiden en verleiden en tussen pijn en passie in organisaties. Daarnaast heeft hij veel expertise opgebouwd op het gebied van BIG DATA, en heeft daar inmiddels veel succesvolle lezingen over gegeven.

 

icon-linkedin


Gerelateerde Sessies

Bekijk het volledige schema