Martin van Kranenburg

Martin van Kranenburg is een veelgevraagd docent, spreker en dagvoorzitter met expertise op het gebied van conversie optimalisatie en neuromarketing. Hij heeft aan de wieg gestaan van de website van D-reizen (1995–2006) en het succesvolle vakantiehuizen verhuurplatform Micazu (winnaar thuiswinkel awards 2011-2014). Hij is een gepassioneerd spreker en neemt je in één dag mee hoe je websitebezoekers onzichtbaar kunt overtuigen. Hij laat je ervaren hoe je met kleine aanpassingen, grote resultaten kunt boeken.

Specialist in online beïnvloeden

Martin is de schrijver van de populaire whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Tevens is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt om aan de hand van een structurele focus de online omzet in korte tijd te verhogen.

icon-linkedin


Gerelateerde Sessies

Bekijk het volledige schema